Публічний договір
Затверджено наказом
ТОВ «АЙЕСПІ ЕНЕРДЖІ»
№16 від 24.09.2025 р
м.Київ.
ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР
про надання послуг
Даний Публічний договір про надання послуг є публічною офертою групи незалежних суб’єктів підприємницької діяльності (юридичних та фізичних осіб), які об’єднані виключно господарськими відносинами під однією торговою маркою ISPenergy ( далі - Виконавці) на Платформі Оператора https://ispenergy.com.ua/ з метою надання повного комплексу послуг пов’язаних із забезпеченням користувачів Інтернетом: монтажем абонентських ліній зв’язку, налаштуванням та обслуговуванням абонентського обладнання, доступом до мережі Інтернет, інформаційно-технічним та сервісним обслуговуванням, наданням супутніх послуг, та є пропозицією (офертою) необмеженому колу фізичних осіб (далі – Замовникам) укласти договір на отримання послуг у розумінні положень ст. 633, 641, 644 Цивільного кодексу України.
Даний Публічний договір є договором приєднання у розумінні положень ст. 634 Цивільного кодексу України, умови якого встановлені Оператором у цьому тексті, і він може бути укладений лише шляхом приєднання Замовника до запропонованого договору вцілому. Замовник не може запропонувати свої умови Публічного договору.
У даному Публічному договорі терміни вживаються у такому значенні:
Оператор - суб'єкт господарювання, який володіє електронною комунікаційною мережею, інтернет-ресурсом (Платформою) з доменною адресою www.ispenergy.com.ua, базою даних обліку користувачів та наданих користувачам послуг, та надає Замовникам послуги на умовах цього договору.
Виконавець - Оператор Платформи та інші суб’єкти господарювання, які на підставі договору з Оператором про партнерство та співробітництво, використовуючи Платформу, бази даних та торгову марку Оператора, надають Замовникам послуги шляхом розміщення відповідних пропозицій на Платформі.
Замовник — фізична особа, що замовляє послуги запропоновані на Платформі Оператора, здійснює оплату за послуги на банківські рахунки Виконавців на умовах цього договору, таким чином висловивши намір акцептувати це договір.
Акцептування Договору — повне та безумовне , беззастережне прийняття Замовником умов Публічної оферти та Правил.
Послуги – послуги, що розміщені на Платформі у формі пропозицій та публікацій , а саме: доступу до мережі Інтернет, монтаж абонентських ліній зв’язку, встановлення, налаштуванням та сервісне обслуговуванням абонентського обладнання, інформаційно-технічне обслуговування Замовників, інші супутні послуги.
Замовлення послуги (попередня згода) – волевиявлення кінцевого користувача стосовно надання йому послуги постачальником послуг, виконане письмово або в усній формі (що зафіксовано обладнанням постачальника послуг або уповноваженими особами на підставі відповідних договорів з постачальником послуг), або шляхом вчинення ним активних конклюдентних дій.
Правила — встановлені Оператором правила надання Послуг, розміщені на Платформі.
Особистий кабінет кінцевого користувача —розділ веб- сайту або мобільного додатка постачальника послуг, активований кінцевим користувачем, який використовується для електронної ідентифікації користувача, керування ним Послугами. Він містить інформацію про обсяг та вартість отриманих Замовником Послуг та іншу інформацію. Доступ до Особистого кабінету Замовник здійснює за допомогою ідентифікаторів доступу (логін та пароль), відповідальність за збереження яких покладається на Замовника.
Особовий рахунок кінцевого користувача – унікальний номер в автоматизованій базі даних Оператора, де обліковуються надані Послуги та кошти, сплачені Замовником за отримані Послуги.
Тарифи — затверджена та розміщена на Платформі система ставок (цін) у грошовому вираженні, яка залежить від характеру та обсягу Послуг, що надаються Замовникам на рівних умовах.
Конклюдентні дії — активні дії кінцевого користувача, що свідчать про згоду Замовника дотримуватися Правил та умов цього Договору, замовлення послуги, зафіксована обладнанням постачальника послуг, або уповноваженими особами на підставі відповідних договорів з постачальником послуг. Такими діями вважається початок фактичного користування Замовником Послугами або їх передоплата.
Терміни, що не визначені в цьому Публічному договорі, використовуються у значенні, передбаченому чинним законодавством України.
Якість електронної комунікаційної послуги - сукупність показників якості електронних комунікаційних послуг, їх параметрів і рівнів, які характеризують та визначають споживчі властивості електронної комунікаційної послуги для задоволення потреб споживача послуги
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Договір розроблений відповідно до положень Цивільного кодексу України, Законів України "Про електронні комунікації", «Про захист персональних даних», «Про захист прав споживачів», «Про звернення громадян», Правил надання та отримання електронних комунікаційних послуг, затверджених постановою КМУ від 25.06.2025 р. №761.
1.2. Договір регулює відносини між Замовниками та Виконавцями з приводу надання послуг запропонованих на Платформі Оператора.
1.3. Договір є обов’язковим для виконання Оператором з моменту його оприлюднення на Платформі. Для інших Виконавців Договір є обов’язковим з моменту підписання договору про партнерство з Оператором. Для Замовників Договір є обов’язковим з моменту підписання заяви на приєднання до Публічного договору, або з фактичного початку користування Послугою, або з моменту оплати Послуги, що свідчить про повний та безумовний акцепт Замовником оферти відповідно до положень ст. 642 Цивільного кодексу України.
1.4. Умови Договору, викладені в тексті Договору та Тарифах, які офіційно оприлюднені на Інтернет-сайті www.ispenergy.com.ua. Перед укладанням Договору Замовник зобов’язаний ознайомитися з умовами Договору. Якщо Замовник не згоден з умовами Договору, він не може починати користуватися Послугами. З моменту початку фактичного користування Послугою Замовник вважається згодним з умовами Договору.
1.5. Умови Договору, Правила та Тарифи визначаються відповідно до чинного законодавства України. Зміни можуть вноситись, з обов’язковим повідомленням про це Абонентів шляхом обнародування на Інтернет-сайті або в засобах масової інформації не пізніше ніж за сім календарних днів до їх введення. У разі незгоди Замовників зі змінами, внесеними до Договору та/або Тарифів, такий Замовник зобов’язаний не пізніше, ніж через сім календарних днів з моменту вступу в дію змін до умов Договору, розірвати цей Договір та припинити користування Послугою. Відсутність заяви про розірвання Договору та продовження користування Послугами після спливу семи календарних днів з моменту вступу в дію змін до умов Договору свідчить про згоду Замовника з внесеними змінами.
1.6. У разі, якщо чинне законодавство України містить норми, які суперечать умовам цього Договору, сторони застосовують відповідні норми чинного законодавства України.
1.7. Обов’язковою умовою надання Послуг Замовнику є наявність у Виконавців технічної можливості для надання Замовнику замовлених Послуг. Якщо під час надання Послуг виявиться, що існуючі технічні можливості не дозволяють Виконавцям реалізувати обрану на Платформі Послугу в обсязі та за Тарифом, який обрав Замовник, Замовнику може бути запропоновано обрати послугу , що відповідає наявним технічним можливостям Виконавця. У разі відмови Замовника від альтернативного варіанту, Договір вважається розірваним.
1.8. Окремі параметри (характеристики) Послуг, що надаються Замовникам, визначені умовами відповідних Тарифів.
2. ПОРЯДОК ЗАМОВЛЕННЯ ПОСЛУГ ТА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ
В рамках цього Договору Виконавці надають Замовникам наступні послуги:
2.1. ПОСЛУГА ДОСТУПУ ДО МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
2.1.1. При бажанні Замовника підключити Послугу, він повинен звернутися до Оператора за телефонами +38098-559-33-77, +38093-559-33-77, з заявкою про підключення, або залишити таку заявку на Платформі, повідомивши адресу, за якою Замовник бажає підключити Послугу, обраний Тариф, та контактний номер телефону, за яким Оператор може зв’язатися із Замовником. Оператор розглядає заявку у строк до семи календарних днів, протягом яких вивчає наявність технічної можливості надавати Послугу за адресою, вказаною Замовником в заявці. Не пізніше ніж на сьомий календарний день від дати отримання заявки на підключення Послуги Оператор зв’язується з Замовником і, або повідомляє його про відсутність технічної можливості надавати Послугу за адресою, вказаною у заявці, або узгоджує час та дату підключення Послуги, якщо є технічна можливість надавати Послугу за адресою, вказаною у заявці. Не пізніше, ніж у день підключення Замовнику доступу до мережі Інтернет, Оператор надає Замовнику ідентифікатори доступу до Особистого кабінету (логін та пароль).
2.1.2. В момент підключення доступу до мережі Інтернет відбувається реєстрація Замовника в мережі із використанням мережевих ідентифікаторів абонентського терміналу, який Оператор встановлює Замовнику для підключення кінцевого обладнання та програмного забезпечення.
2.1.3. Укладання Договору відбувається шляхом виконання Замовником Конклюдентних дій. Після укладення Договору всі попередні переписки, переговори та/або угоди, досягнуті між Виконавцем та Замовником, вважаються такими, що втратили юридичну чинність.
2.1.4. Після укладення Договору Замовник за допомогою отриманих від Оператора ідентифікаторів доступу (логін, пароль) зобов'язаний протягом трьох календарних днів перевірити свої персональні дані в Особовому кабінеті. Відповідальність за зберігання ідентифікаторів доступу та обмеження доступу до них третіх осіб покладається на Замовника.
2.1.5. З моменту підключення послуги доступу до мережі Інтернет і до моменту відмови Замовника від отримання послуги, Оператор надає якісну , безперервну послугу доступу до мережі Інтернет цілодобово сім днів на тиждень, зі швидкістю доступу , визначеною обраним Тарифом, та в об’ємі, що відповідає оплаченому згідно з обраним Тарифом, крім випадків ліквідації пошкоджень, аварій на електронній комунікаційній мережі, або інших випадків, передбачених розділом 5.
2.1.6. Вартість послуги доступу до мережі Інтернет входить до обраного Тарифу , складає 70% його вартості та сплачується щомісячно шляхом списання з Особового рахунку Замовника одночасно зі сплатою послуг інформаційно-технічного обслуговування.
2.2.ПОСЛУГА ІНФОРМАЦІЙО-ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ.
2.2.1. З метою забезпечення Замовника якісною послугою доступу до мережі Інтернет, Оператор цим Договором надає згоду на використання його бази даних , в тому числі персональних даних Замовників, та доручає Виконавцю, а Виконавець приймає на себе зобов’язання щодо надання послуг з обслуговування абонентського пункту бази даних, а саме: налагодження системи маршрутизації повідомлень Замовника, здійснення цілодобового контролю активності точки доступу, забезпечення своєчасних повідомлень про зміни в роботі мережі та наявність оновлень Особистого кабінету та Мобільного додатку, надання консультаційних послуг по технології , технічним питання, по роботі та використанні сервісів, абонентського обладнання, інформаційно-технічні консультації з питань супутніх послуг.
2.2.2. Послуга інформаційно-технічного обслуговування надається з моменту підключення доступу до мережі Інтернет і до моменту відмови Замовника від отримання Послуг цілодобово сім раз на тиждень.
2.2.3. Вартість послуги інформаційно-технічного обслуговування входить до обраного Тарифу, складає 30% його вартості та сплачується щомісячно шляхом списання з Особового рахунку Замовника одночасно зі сплатою доступу до мережі Інтернет.
2.3. ПОСЛУГА МОНТАЖУ АБОНЕНТСЬКОЇ ЛІНІЇ
2.3.1. Вперше підключення Замовнику доступу до мережі здійснюється шляхом прокладання та монтажу абонентської лінії (волоконно-оптичного кабелю) від найближчої точки мережі Оператора до кінцевого обладнання Замовника. Монтаж абонентської лінії може здійснювати як Оператор так і інші Виконавці, уповноважені на такі роботи, з використанням власних матеріалів, або матеріалів Замовника.
2.3.2. Вартість послуг з монтажу абонентської лінії визначається за умовами Тарифів, розміщених на Платформі, та розраховується Виконавцем індивідуально при кожному підключенні, якщо інше не передбачене чинним законодавством України та/або умовами Договору, та зазначається в Акті наданих послуг. Факт виконання послуги монтажу абонентської лінії підтверджується Замовником шляхом підписання Акту наданих послуг, що надається Виконавцем.
2.3.3. Погодження Замовника з умовами Договору беззаперечно свідчить про надання ним згоди на прокладання Виконавцем в межах будівлі, технічних приміщеннях, територіях що належать Замовнику або використовуються Замовником на законних підставах, кабелів, обладнання, необхідних для надання Послуг у погоджений із Виконавцем час.
2.3.4. У разі необхідності встановлення ( підключення до електронної комунікаційної мережі) кінцевого обладнання представниками постачальника послуг , таке підключення здійснюється у погоджений з Замовником день і час за безпосередньої присутності Замовника або визначених ним осіб, а також проводиться перевірка справності такого обладнання.
2.3.4. За монтаж абонентської лінії, Виконавець стягує плату встановлену обраним тарифом та Актом наданих послуг протягом трьох днів з моменту фактичного надання послуги, шляхом списання коштів з Особового рахунку Замовника.
2.4. СУПУТНІ ПОСЛУГИ.
2.4.1. Супутніми послугами є будь-які послуги, запропоновані Виконавцями на Платформі Оператора, що не включаються до переліку послуг згідно пунктів 2.1., 2.2., 2.3., є такими, що надається в межах мережі Оператора, або незалежно від неї.
2.4.2. Замовлення супутніх послуг здійснюється Замовником шляхом подання заявки за телефонами +38098-559-33-77, +38093-559-33-77, або на Платформі, повідомивши адресу бажаного місця отримання послуги та обсягу такої послуги. Після вивчення Виконавцем технічної можливості надання замовленої послуги, не пізніше ніж через 7 днів, Замовника буде повідомлено про можливість, терміни і вартість замовленої послуги.
2.4.3. Замовленням будь-якої Супутньої послуги вважається фактичне здійснення Замовником дії, що свідчить про згоду на отримання Супутньої послуги.
2.4.4. У разі, якщо замовлення Супутньої послуги, яка передбачає певні періодичні платежі, відбулося Замовником випадково, останній повинен до моменту закінчення розрахункового періоду, передбаченого цією Супутньою послугою, відмовитися від такої послуги та/або звернутися до Виконавця із заявою про відмову від подальшого користування випадково замовленою Супутньою послугою.
2.4.5. За якість Супутніх послуг, які надаються Виконавцями в межах мережі Оператора, Оператор відповідальності не несе. У випадку виникнення у Замовника претензій до Супутніх послуг, такий Замовник повинен звернутися безпосередньо до вказаного на Платформі Виконавця. Для цього Виконавець повинен надати Замовнику можливість отримати інформацію про його найменування та місцезнаходження, а також про засоби зв’язку з ним.
2.4.6. Оплата супутніх послуг здійснюється шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Виконавця відповідно до наданого та підписаного Замовником акту наданих послуг.
3. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ Замовників.
3.1. Замовник зобов’язаний:
3.1.1. Своєчасно оплачувати Послуги згідно з встановленим у Договорі порядком розрахунків.
3.1.2. Повідомляти Оператора за телефонами +38098-559-33-77, +38093-559-33-77, про відсутність Послуг, припустимо, внаслідок пошкодження Мережі Оператора або збою обладнання Оператора.
3.1.3. Не допускати дій, що можуть створювати загрозу для безпеки експлуатації електронних комунікаційних мереж, підтримки цілісності та взаємодії електронних комунікаційних мереж, захисту інформаційної безпеки електронних комунікаційних мереж чи унеможливлювати надання послуг іншим кінцевим користувачам..
3.1.4. Технологія доступу до мережі Інтернет передбачає встановлення на території Замовника кінцевого обладнання (модему або іншого телекомунікаційного обладнання), Замовник зобов’язаний прийняти його на тимчасове відповідальне зберігання й нести відповідальність за його втрату або пошкодження (у тому числі третіми особами) або придбати таке обладнання. Умови використання обладнання не можуть бути змінені Замовником.
3.1.5. Дотримуватися обмежень у користуванні Послугою, які передбачені Договором та чинним законодавством України.
3.1.6. Не вчиняти будь-яких дій, здійснення або замах на здійснення яких передбачає встановлену в Україні адміністративну, кримінальну або майнову відповідальність. Не допускати використання кінцевого обладнання для вчинення протиправних дій або дій, що суперечать інтересам національної безпеки, оборони та охорони правопорядку.
3.1.7. Не використовувати Послугу та/або Супутні послуги для перепродажу або надання у інший спосіб доступу до мережі Інтернет іншим Абонентам та третім особам (окрім осіб, що проживають з Замовником у одному приміщенні за місцем надання Послуг).
3.1.8. Систематично, не рідше одного разу на сім календарних днів, перевіряти на Інтернет-сайті наявність повідомлень Оператора про зміну умов Договору та/або Тарифного плану. У разі порушення строків перегляду повідомлень на Інтернет-сайті Замовник несе всю відповідальність за наслідки несвоєчасного ознайомлення із будь-якими повідомленнями Оператора.
3.1.9. Надавати Постачальнику Послуг достовірні дані для системи обліку, зокрема , якщо такі дані необхідні для укладання, зміни чи припинення договору.
3.1.10. Надавати доступ до приміщення у разі необхідності здійснити підключення обладнання та усунення аварій за заявою кінцевого споживача.
3.1.11. Дотримуватись інструкцій , правил ( порядку) користування кінцевим (термінальним) обладнанням
3.2. Замовник має право:
3.2.1. Замовляти у Виконавців будь-які послуги, що пропонуються на Платформі. Порядок замовлення послуг вказаний у описі Додаткових послуг на сайті Оператора.
3.2.2. На своєчасне та якісне одержання замовлених послуг на умовах, визначених Договором про надання послуг.
3.2.3. При користуванні Послугами обирати інші Тарифні плани, перехід на які дозволено Оператором. Перехід на інший Тарифний план Замовник може здійснити за допомогою Особистого кабінету.
3.2.4. Отримувати від Оператора інформацію про спожиті Послуги за допомогою Особистого кабінету.
3.2.5. Письмово повідомляти Оператора про будь-які претензії, пов’язані з отриманням Послуг.
3.2.6. Відмовитися від подальшого користування Послугами та розірвати Договір у порядку, визначеному Договором.
3.2.7. Тимчасово призупинити отримання Послуг за допомогою Особистого кабінету у відповідності до умов Договору та Тарифного плану.
3.2.8. Отримати від постачальника послуг невикористаної частки коштів у разі розірвання Договору та відмови від Послуг.
3.2.9. Передачу прав та обов’язків за договором про надання послуг у фіксованому місці за заявою Замовника на іншу особу ( за наявності письмової згоди особи, якій передаються такі права та обов’язки)
3.2.10. На несплату абонентської плати та плати за ненадані послуги за весь час пошкодження електронної комунікаційної мережі та технічних засобів електронних комунікацій, у разі порушення Оператором граничних строків усунення пошкодження, що виникло не з вини кінцевого користувача, з дати реєстрації постачальником послуг відповідної заяви.
3.2.11. Обслуговування державною мовою або іншою пропонованою постачальником послуг мовою за вибором кінцевого користувача відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
4. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦІВ
4.1. Виконавець зобов’язаний:
4.1.1. Надавати Послуги у строки та на умовах , передбачених Договором про надання послуг, та з урахуванням положень законодавства.
4.1.2. Проводити вимірювання передбачених законодавством параметрів якості електронних комунікаційних послуг та оприлюднювати інформацію про якість та сайті Оператора.
4.1.3. Надавати послуги за визначеними рівнями показників якості послуг відповідно до Договору про надання послуг та законодавства.
4.1.4. Вести достовірний облік обсягу та вартості наданих послуг.
4.1.5. Відповідно до встановленого постачальником послуг порядку направляти своїх уповноважених представників за викликом кінцевого користувача для підключення та/або усунення пошкоджень кінцевого обладнання, наданого постачальником послуг, абонентської лінії, виконання інших робіт, необхідних для послуг.
4.1.6. Інформувати кінцевих користувачів про ремонтні роботи на електронних комунікаційних мережах та інші випадки, що призводять до скорочення обсягу чи переліку послуг.
4.1.7. Усувати пошкодження мережі протягом граничних термінів:
- пошкодження Мережі Оператора - протягом доби з моменту повідомлення Замовником про пошкодження (якщо такі пошкодження не потребують більш тривалого часу їх усунення але не більше п’яти днів).
- пошкодження обладнання Оператора - протягом трьох - семи днів з моменту виявлення такого пошкодження, яке виникло не з вини Замовника. Усунення пошкодження здійснюється за умови, що у Замовника, який повідомив Оператора про несправність, немає заборгованості за надані Послуги.
4.1.8. Здійснювати повідомлення Замовників про зміну умов Договору у тому числі про скасування або зміну існуючого Тарифу чи про введення нового Тарифу шляхом розміщення відповідного повідомлення на Платформі або іншим шляхом не пізніше, ніж за 7 днів до дня вступу в дію вищевказаних змін.
4.1.9. На вимогу Замовника надавати інформацію про режим роботи Виконавця, умови та порядок надання Послуг, що надаються Виконавцем, порядок та систему оплати Послуг, тощо.
4.1.10. Відновити надання Послуг у разі збою у роботі обладнання Оператора та/або пошкодження Мережі Оператора відповідно до умов цього Договору.
4.1.11. Приймати від Замовників звернення, заяви, скарги та пропозиції та надавати на них відповіді у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».
4.1.12. Здійснювати захист персональних даних під час замовлення та надання послуг відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
4.1.13. Вживати відповідних технічних та організаційних заходів для забезпечення безпеки електронних комунікаційних мереж та послуг з метою гарантування цілісності власних електронних комунікаційних мереж , безперервності надання електронних комунікаційних послуг, недопущення несанкціонованого доступу до електронних комунікаційних мереж.
4.1.14. Забезпечити рівний доступ до Послуг особам з інвалідністю.
4.2. Виконавець має право:
4.2.1. Вносити зміни у Договір, шляхом публікації змін на Інтернет-сайті або іншим шляхом не пізніше, ніж за 7 днів до дня вступу в дію цих змін.
4.2.2. Самостійно встановлювати умови Тарифів, плату за Супутні послуги, скасовувати або змінювати Тарифи чи плату за Супутні послуги відповідно до умов цього Договору.
4.2.3. Тимчасово повністю або частково припиняти або обмежувати надання Послуг у випадках, передбачених Договором. У разі, якщо Виконавець не припинив або не обмежив надання Послуг, Замовник не звільняється від обов’язку оплатити отримані Послуги. Припинення або обмеження надання послуг може бути здійснене Виконавцем без будь-якого додаткового повідомлення Замовника, якщо інше не передбачено Договором та чинним законодавством України.
4.2.4. Змінювати мережеві ідентифікатори та ідентифікатори доступу Замовника до Особового кабінету з технічних причин, у тому числі з причин підвищення рівня безпеки, повідомивши про це Замовника.
4.2.5. Самостійно встановлювати умови акцій, що проводитимуться Виконавцем, обмеження по кількості підключень Послуг за однією адресою надання Послуг.
4.2.6. Здійснювати запис телефонних розмов між Постачальником та Абонентом з метою виконання цього Договору, в тому числі при отриманні довідкової інформації, рекомендацій з приводу налаштування обладнання, пред’явлення претензій та пропозицій.
4.2.7. У випадку нецензурного телефонного або особистого спілкування Замовника з представником Виконавця, Виконавець має право здійснювати спілкування з таким Замовником виключно через Особистий кабінет.
4.2.8. Відмовити Замовнику в підключенні послуги доступу до мережі Інтернет за домашнім тарифом, якщо житлове приміщення Замовника використовується в комерційних цілях. Тип приміщення визначається на власний розсуд технічного спеціаліста Виконавця.
5. ОБМЕЖЕННЯ ПРИ КОРИСТУВАННІ ПОСЛУГАМИ
5.1. Виконавець має право тимчасово на строк до одного року обмежити або припинити надання послуг, що мають постійний характер, Замовнику у будь-якому з наступних випадків:
5.1.1. При відсутності на початок розрахункового періоду, передбаченого відповідним Тарифом, на Особистому рахунку Замовника коштів, достатніх для оплати Послуг за цей розрахунковий період. Після поповнення Замовником Особового рахунку Виконавець відновлює надання послуг у повному обсязі в строк, що не перевищує двох робочих днів із дня зарахування коштів на особовий рахунок Замовника.
5.1.2. Виявлення несанкціонованого втручання Замовника в роботу та/або використання Мережі Оператора або технічних засобів телекомунікацій Оператора; встановлення факту розсилання Замовником спаму. Виконавець відновлює надання Послуг у повному обсязі в строк, що не перевищує двох робочих днів із дня припинення несанкціонованого втручання Замовника в роботу та/або використання Мережі Оператора або технічних засобів телекомунікацій Оператора, розсилання спаму та отримання від Замовника письмових гарантій про не повторення таких дій у подальшому.
5.1.3. Виконання ремонтних робіт з усунення пошкодження телекомунікаційних мереж, технічних засобів телекомунікацій, профілактичних, планових ремонтних або інших робіт, виконання яких унеможливлює надання Послуг. Сумарний час профілактичного обслуговування не повинен перевищувати 14 ( чотирнадцяти) годин упродовж місяця.
5.1.4. Виникнення стихійного лиха, надзвичайної ситуації, відповідно до чинного законодавства України. В умовах надзвичайного або воєнного стану за розпорядженнями Національного центру оперативно-технічного управління електронними комунікаційними мережами України.
5.2. У випадках, передбачених пунктами 5.1.2 – 5.1.4 Договору, постачальник послуг повинен невідкладно ( не пізніше наступного робочого дня з моменту настання підстав) поінформувати кінцевих користувачів про застосування обмежень у наданні послуг, підстави застосування, та повідомити про можливе зниження якості послуг.
5.2. У разі тимчасового припинення надання Послуг у випадку, передбаченому підпунктом 5.1.3. Договору, абонентна плата не нараховується з другого дня виконання таких робіт.
5.3. У разі тимчасового припинення надання Послуг у випадку, передбаченому підпунктом 5.1.4. Договору абонентна плата не нараховується з першого дня виникнення обставин, передбачених цим підпунктом.
5.4. При користуванні Послугами Замовнику забороняється:
5.4.1. Обмежувати іншим Замовникам доступ до Мережі Оператора або перешкоджати іншим Замовникам користуватися Послугами.
5.4.2. Розсилати спам.
5.4.3. Проводити несанкціоноване втручання в будь-які програми, бази даних та інші складові програмні елементи Мережі Оператора та/або програми чи інтернет-ресурси будь-яких інших осіб.
5.4.4. Здійснювати будь-які дії, які тягнуть за собою порушення роботи обладнання, програмного забезпечення чи інтернет-ресурсів Оператора або будь-яких інших осіб, маючи на увазі дії, здійснення або замах на здійснення яких передбачає встановлену в Україні адміністративну та/або кримінальну відповідальність. У разі надходження до Оператора інформації про здійснення Замовником вищевказаних дій, Оператор має право звернутися до Замовника з вимогою припинити вищевказані дії та/або передати відповідну інформацію до компетентних органів, що наділені повноваженнями припиняти такі дії та накладати стягнення за їх вчинення.
5.4.5. Використовувати Послугу для перепродажу або надання у інший спосіб доступу до мережі Інтернет іншим Замовникам та третім особам (окрім осіб, що проживають із Замовником у одному приміщенні за місцем надання Послуг).
При виявленні факту використання Послуг для перепродажу або надання у інший спосіб доступу до мережі Інтернет третім особам, що не проживають із Замовником у одному приміщенні за місцем надання Послуг, Оператор залишає за собою право припинити або обмежити Послугу.
5.4.6. Використовувати Послугу для здійснення дій, що посягають на ділову репутацію, честь та гідність громадян, на ділову репутацію організацій та/або порушують законні права третіх осіб, за умови, що такі дії викликають скарги. У разі надходження до Оператора скарги від третіх осіб про здійснення Замовником вищевказаних дій, Оператор має право звернутися до Замовника з вимогою припинити вищевказані дії, а у разі відмови Замовника припинити такі дії – передати відповідну інформацію до компетентних органів, що наділені повноваженнями припиняти такі дії та накладати стягнення за їх вчинення.
5.4.7. Порушувати правила використання будь-яких ресурсів мережі Інтернет, встановлених власниками цих ресурсів. Якщо Замовник не згоден з правилами використання будь-якого інтернет-ресурсу, він повинен негайно відмовитися від його використання.
6. ТАРИФНА ПОЛІТИКА ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
6.1. Тарифи встановлюються Виконавцем самостійно на всі види Послуг, окрім тих, які згідно із чинним законодавством України підлягають державному регулюванню.
6.2. Виконавець має право формувати Тарифи, які можуть передбачати різні умови оплати, ціни, коло Замовників, для яких доступні такі Тарифи, територію дії Тарифного плану та різні умови отримання Послуг.
6.3. Тарифи можуть бути строковими та безстроковими. Строковим Тарифним планом є такий, у якому прямо вказано його термін дії. Усі інші є безстроковими.
6.4. Тарифи можуть бути змінені або скасовані Виконавцем за умови здійснення повідомлення Замовників відповідно до умов цього Договору. Замовник Послуг має право розірвати договір про надання послуг без додаткових витрат , якщо він не погоджується зі запропонованою зміною умов.
6.5. Оплата здійснюється у національній валюті перерахуванням коштів на поточні рахунки Оператора та Виконавців за допомогою платіжних терміналів, платіжних інтернет-систем, іншими передбаченими Виконавцем способами на підставі реквізитів цього Договору та/або Договору про партнерство, Акту наданих послуг. Всі платежі в рамках цього Договору здійснюються Замовником із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові Замовника та номеру особового рахунку Замовника, наданого Виконавцем, що необхідно для повної ідентифікації Замовника.
6.6. Виконавець має право самостійно встановлювати одиниці тарифікації своїх послуг і порядок розрахунку неповної одиниці тарифікації. Конкретна одиниця тарифікації вказується у кожному Тарифі.
6.7. Надання Послуг, що мають постійний характер, здійснюється на умовах 100% попередньої оплати за Розрахунковий період, яка здійснюється до 1го числа відповідного Розрахункового періоду в національній валюті України згідно Тарифів Оператора та Виконавця, затверджених в законодавчо передбаченому порядку. 1го числа кожного місяця система обліку абонентів у автоматичному режимі аналізує стан особового рахунку Замовника і зупиняє надання Послуги в разі відсутності на особовому рахунку абонента суми в розмірі 100% плати за Послуги.
6.8 У разі невикористання коштів у повному обсязі протягом Розрахункового періоду вони переносяться на наступний Розрахунковий період.
6.9. У разі відсутності від абонента письмової заяви на скорочення Послуг, Послуга вважається наданої в повному обсязі.
6.10. Суми попередньої оплати, що надійшли від Замовника, витрачаються на покриття щомісячних витрат згідно обраного Замовником Тарифного плану.
6.11. Постачальник послуг здійснює розрахунки за всі надані послуги з кожним абонентом окремо ( у тому числі з використанням особового рахунка, на якому ведеться облік нарахованих та сплачених коштів).
6.12. Сторонами погоджено, що вартість щомісячних послуг, які надаються Виконавцем на підставі цього договору, та обраного Тарифного плану, складається з послуг доступу до мережі Інтернет ( 70% вартості Тарифного плану) та інформаційно-технічних послуг ( 30% вартості Тарифного плану). Послуги надаються комплексно та на рівні, що відповідає умовам цього Договору та сплачуються одночасно.
6.13 У випадку прострочення Замовником здійснення оплат згідно цього Договору Виконавець мають право скоротити/зупинити надання послуг Замовнику до повної сплати суми замовленого Тарифу.
6.14 Облік обсягу спожитих послуг (трафіка) здійснюється за допомогою засобів Оператора та Виконавця. Укладаючи цей Договір, Замовник визнає, що він згоден визнавати як цілком вірні дані щодо обсягу спожитих послуг. Сторони домовились, що застосування Замовником власних засобів обліку обсягів отриманих Послуг не відбуватиметься.
6.15. Повернення невикористаних з особового рахунка коштів здійснюється на вимогу кінцевого споживача протягом строку позовної давності у разі відмови від передплачених послуг та/або припинення дії договору
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
7.1. За неналежне виконання або невиконання умов Договору та/або Правил сторони несуть відповідальність передбачену Договором, Правилами та чинним законодавством України.
7.2. Замовник несе особисту відповідальність за правильність і своєчасність здійснених ним платежів. Суми, помилково зараховані Замовником на інші рахунки, що не належать Виконавцю, не компенсуються та не зараховуються на Особовий рахунок Замовника.
7.3. Сторони ні в якому разі не несуть відповідальності за непрямі збитки та втрачену вигоду будь-якої Сторони Договору.
7.4. У разі втрати, пошкодження або неповернення Замовником у 5-денний строк з моменту припинення дії цього Договору телекомунікаційного обладнання, отриманого від Оператора на час надання Послуг, Замовник зобов’язаний відшкодувати Виконавцю повну вартість втраченого, пошкодженого або простроченого до повернення майна.
7.5. Замовник несе особисту відповідальність за утримання у справному стані власної абонентської лінії. За окрему плату Виконавець може надавати Замовнику послуги технічного обслуговування абонентської лінії Замовника.
7.6. Виконавець не несе відповідальності за неякісні Послуги та перерву в їх наданні у разі:
7.6.1. Невідповідності технічного стану кінцевого обладнання Замовника встановленим нормам.
7.6.2. Несанкціонованого втручання у роботу телекомунікаційних мереж, у тому числі Мережі Оператора або пошкодження абонентської лінії чи обладнання Оператора.
7.7. Питання відшкодування завданих кінцевому користувачу збитків, майнової та моральної шкоди через невиконання та/або неналежне виконання постачальником послуг обов’язків за договором про надання послуг вирішуються в судовому порядку, якщо спори не були вирішені за погодженням сторін.
7.8. Постачальник послуг не несе майнової відповідальності перед кінцевим користувачем за невиконання чи неналежне виконання зобов’язань з надання послуг внаслідок дії обставин непереборної сили ( землетрус, повінь, ураган тощо), викрадення чи пошкодження зловмисниками лінійних та станційних споруд, що використовуються постачальником послуг, або з вини кінцевого користувача у випадках, передбачених Законом.
7.9. Кінцеві користувачі послуг несуть відповідальність за порушення норм Закону, Правил надання та отримання електронних комунікаційних послуг відповідно до закону та договору про надання послуг.
У разі виявлення факту пошкодження електронної комунікаційної мережі, в тому числі внаслідок використання кінцевого ( термінального) обладнання, що сталося з вини кінцевого користувача, усі витрати постачальника послуг на усунення пошкодження, а також відшкодування інших збитків покладаються на кінцевого користувача за рішенням суду, якщо такі спори не були вирішені за погодженням сторін.
8. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ ТА КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ.
8.1. З метою забезпечення виконання Договору та з метою здійснення Сторонами прав та обов’язків за Договором Сторони надають згоду на обробку своїх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Сторони зобов’язуються при укладенні, виконанні та після припинення цього Договору дотримуватися вимог чинного законодавства України у сфері захисту персональних даних, в т.ч. щодо їх отримання, обробки, зберігання, якщо інше не врегульовано письмовою домовленістю Сторін.
8.2. Сторони усвідомлюють, що в рамках виконання зобов’язань за цим Договором вони можуть обмінюватись документами або іншими даними, які містять відомості, що належать до персональних даних фізичних осіб (підписанти, відповідальні/контактні особи тощо). Укладанням цього Договору Замовник засвідчує свою згоду на збір та обробку його персональних даних (прізвище, ім'я, по-батькові, дата народження, місце проживання, номер телефону, ІР-адреса) з метою забезпечення реалізації відносин у сфері надання якісних послуг, та посвідчує, що повідомлення про включення даних про нього до бази персональних даних отримав, і ознайомлений із правами, які він має відповідно до ст.8 Закону України «Про захист персональних даних».
8.3. Укладаючи договір, Замовник надає свою згоду на право використовувати свої персональні дані для надсилання sms-повідомлень, листів, розрахунків, анкет, пропозицій, додаткових послуг, реклами, акцій, розіграшів, що пропонуються Постачальником.
8.4. Уся інформація, яка надається та отримується сторонами в ході укладення та виконання даного договору (логін, пароль, персональні дані Замовника, тарифний план, кількість наданих послуг, статистика відвідування Особистого кабінету, скачані дані, тощо), є конфіденційною. Доступ до цієї інформації третіх осіб може відбуватися лише відповідно до чинного законодавства України.
8.5. Протягом строку дії Договору, а також після його припинення, Сторони не повинні надавати третім особам або розголошувати в інший спосіб конфіденційну інформацію, отриману в результаті виконання цього Договору.
8.6. За розголошення конфіденційної інформації винна Сторона несе відповідальність згідно з чинним законодавством України, а також зобов’язується відшкодувати завдані цим розголошенням збитки.
8.7. Інформація про отримані послуги може бути надана кінцевому користувачу з кінцевого (термінального) обладнання, з якого отримувалися послуги, його законному представникові, а також іншим особам за письмовою згодою абонента чи відповідно до закону. Така інформація надається на письмову, в тому числі електронну, заяву абонента, або в усній формі шляхом особистого звернення, в тому числі за допомогою засобів телефонного зв’язку.
8.8. Будь-які персональні дані, що передаються чи можуть передаватись за цим Договором, становитимуть конфіденційну інформацію, що не підлягає розголошенню/передачі у будь-якому вигляді, окрім випадків, передбачених чинним законодавством України. Про всі випадки розголошення/передачі персональних даних за цим Договором Сторони негайно інформують одна одну у письмовому вигляді.
9. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК ЙОГО ПРИПИНЕННЯ
9.1. Договір укладений Сторонами безстроково та може бути припинений будь-якою Стороною в односторонньому порядку відповідно до його умов.
9.2. У випадку розірвання договору з ініціативи Замовника, він повинен повідомити про це Виконавця в письмовому виді не пізніше ніж за п’ять днів до дати припинення. В повідомленні Замовник повинен вказати бажану дату припинення надання Послуг та, за бажанням, причину такого припинення. У разі, якщо у повідомленні Замовника вказана бажана дата припинення дії Договору менш ніж через п’ять днів від дати подання повідомлення, Виконавець має право утримати з Замовника плату за Послуги за п’ять днів від дати повідомлення.
9.3. У випадку розірвання договору з ініціативи Виконавця, він може повідомити про це Замовника за допомогою Інтернет-сайту або дзвінком на контактний телефон Замовника не пізніше ніж за п’ять днів до дати припинення договору за винятком випадків, коли припинення Договору відбувається з наступних причин:
9.3.1. Виявлення факту використання Замовником Послуг для перепродажу або надання у інший спосіб доступу до мережі Інтернет третім особам, що не проживають із Замовником у одному приміщенні за місцем надання Послуг.
9.3.2. Встановлення факту неможливості надавати Послуги у зв’язку із відсутністю технічної можливості забезпечення доступу до Мережі Оператора в зазначених Замовником місцях.
9.3.3. Відсутності оплати щомісячних послуг та /або відсутності активності обладнання Замовника в мережі Оператора протягом останніх 12 місяців, без повідомлення Виконавця про терміни та причини призупинення послуги.
9.4. У разі розірвання Договору на підставі підпунктів 9.3.1. та/або 9.3.2. він вважається припиненим з моменту публікації на Інтернет-сайті інформації про його припинення або дзвінка Виконавця на контактний телефон Замовника з повідомленням про його припинення.
9.5. Протягом 10 днів з дня припинення користування послугами Виконавця, Замовник зобов’язаний повернути Виконавцю абонентський термінал, отриманий у строкове користування, або компенсувати його вартість.
9.6. У разі розірвання договору, кінцевий користувач повинен провести розрахунок за отримані послуги, а постачальник послуг - повернути кінцевому споживачу невикористані кошти за умови отримання від кінцевого користувача інформації з банківськими реквізитами для повернення у строк, що не перевищує 30 календарних днів з моменту припинення дії договору.
9.7. Будь-яке істотне порушення умов договору про надання послуг чи передбачених рівнів показників якості послуг, що надаються на його підставі, - є підставою для застосування кінцевим користувачем засобів правового захисту відповідно до законодавства, включаючи право на безкоштовне та дострокове розірвання договору.
10. ІНШІ УМОВИ
10.1. У разі виникнення у Замовника скарг або пропозицій, він може звернутися до Виконавця з усною заявою за телефоном або з письмовою заявою, оформленою відповідно до чинного законодавства України.
10.2. Спори між Сторонами вирішуються шляхом переговорів, а у разі їх не вирішення, розглядаються судом у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
10.3. При підключенні Послуг або відновленні їх надання персонал Виконавця може здійснювати налаштування технічних пристроїв, що належать Замовнику, за попереднім погодженням та за окрему плату.
10.4. У разі зміни найменування, організаційно-правової форми або місцезнаходження Виконавця, він зобов’язаний повідомити про це Замовників на Платформі не пізніше ніж у 20-денний строк з моменту вступу в силу змін.
10.5. У разі зміни персональних даних Замовника він зобов’язаний повідомити про це протягом 20 днів з моменту зміни таких даних за телефоном або письмово.
10.6. Звернення кінцевого користувача щодо ненадання чи порушення законодавства та/або договору про надання послуг під час замовлення чи надання послуг повинно містити:
- прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання/місцезнаходження особи що подає звернення
- ідентифікатор користувача, за яким отримуються послуги ( номер договору)
-суть порушеного питання
Подання та розгляд звернень здійснюється в письмовій та усній формі , в тому числі за допомогою телефонного зв’язку, з дотриманням норм Закону України «Про звернення громадян».
11. РЕКВІЗИТИ ОПЕРАТОРА
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ «АЙНСПІ ЕНЕРДЖІ»
включене до Реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг, в Реєстрі № 1289 від 17.08.2022 року.
Місце знаходження: Україна, 03186, м.Київ, вул. Авіаконструктора Антонова, буд. 15А
ЄДРПОУ 40470243
Розрахунковий рахунок: UA893052990000026007030136070
АТ КБ “ПРИВАТБАНК”, код банку 305299
Планик податку на прибуток на загальних підставах.
Платник ПДВ ІПН 404702426587
Телефони: +38098-559-33-77, +38093-559-33-77
sales@ispenergy.com.ua
www.ispenergy.com.ua