Додаткові послуги

Прайс лист на додаткові послуги ISP Energy

1.  Оренда зовнішньої статичної IP-адреси - 60 грн/міс

2.  Заміна оптичного коннектора на стороні абонента (виклик спеціаліста)1 - 200 грн.

3. Додаткове налаштування маршрутизатора абонента (виклик спеціаліста) - 200 грн.

4. Зміна розташування абонентського оптичного терміналу (виклик спеціаліста)  - від 300 грн в межах поточної адреси; - від 500 грн. перенос обладнання на нову адресу підключення2

5. В вартість інсталяції приватного сектора входить лінійний патчкорд довжиною до 250 метрів. При необхідністю підключення абонента віддаленістю більше 250 метрів, але не більше 500 метрів від розподільчої коробки, вартість за додаткові метри становить 10 грн/метр.

6. Заміна тарифного плану на нижчий по вартості - 50 грн/одноразово.

 

1 За наявності проблеми, що з'явилася на стороні абонента або за його вини.

2 По бажанню абонента.

Контактна інформація:

(093) 559-33-77  (098) 559-33-77

 

Послуга "Кредит довіри"

- Активація послуги здійснюється абонентом самостійно через Мобільний додаток, особистий кабінет, або перетелефонувавши на Технічну підтримку

Якщо ви не поповнили свій особовий рахунок на суму відповідну вашого тарифного плану , або ж оплатили через банк або термінал, але платіж ще не надійшов на рахунок Провайдера - скористайтесь послугою «КРЕДИТ ДОВІРИ» і активуйте тимчасовий доступ до Інтернету.

Послуга «КРЕДИТ ДОВІРИ» дозволяє абоненту самостійно без додаткової оплати тимчасово ( до 5 днів) підключити доступ до мережі Інтернет при негативному балансі на своєму рахунку.

Після активації послуги, доступ до мережі Інтернет буде розблоковано без будь-яких обмежень. За 5 ( п’ять) днів ви зможете дочекатись надходження оплати з банку, терміналу, або оплатити послугу доступу до Інтернету, якщо ви не зробили цього раніше.

 

Якщо протягом виділеного терміну послуги користування Інтернетом не будуть оплачені, доступ до мережі буде заблоковано , до внесення повної абонплати відповідно до обраного тарифного плану.

ВАЖЛИВО! Активація послуги зобов’язує абонента сплатити повну щомісячну абонплату відповідно до обраного тарифного плану.

 

Послуга "Пауза"

- Активація послуги здійснюється абонентом самостійно через Мобільний додаток, особистий кабінет, або перетелефонувавши на Технічну підтримку

- Дана послуга працює лише при позитивному балансі на вашому рахунку

Якщо ви плануєте відпочинок, тимчасовий переїзд чи маєте потребу користуватись Інтернетом не повний місяць, активація послуги «ПАУЗА» – саме для Вас. Ви зможете уникнути щоденного списання коштів з вашого рахунку, зберегти за собою точку підключення, якщо період вашої відсутності перевищує один місяць, самостійно контролювати термін користування послугою.

Послуга «ПАУЗА» дозволяє абоненту самостійно керувати послугою доступу до мережі Інтернет - активувати та призупиняти послуги на термін до 30 днів за одну активацію, оплативши лише 30грн.

 

ВАЖЛИВО! Активація послуги зобов’язує абонента мати позитивний баланс (не менше 30 грн на рахунку). Якщо ви плануєте користуватись послугою «ПАУЗА» більше ніж один місяць, маєте пам’ятати про те, що активація відбувається лише на термін 30 днів. Після завершення цього терміну, ПАУЗА буде знята. Для продовження терміну ви маєте активувати послугу повторно.

 

Контактна інформація:

(093) 559-33-77  (098) 559-33-77